Post by trimgangnickrolva on Feb 7, 2022 23:43:15 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Helt Forsvar Kong ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Helt Forsvar Kong IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator alle ▞▞▞
▞▞▞ Helt Forsvar Kong 2022 version ▞▞▞
for mange annoncer
retfærdigt og anstændigt tårnforsvar
Godt spil !
Nemt er for svært.. stopper med at spille nu
gg
Hej dit nye spil er udgivet nu tillykke
melborne letlet
hvorfor kan jeg kæmpe med verdensven? online?
Herobefenseki..tb
Prison Empire Tycoon-Idle Game Penyelakuan hpd
Godt, men grafikken er ikke god
Dette er det bedste for mig spil
Hero obrana kralj Strateške igre dhn
Ingen tutorial eller fjendedetaljer. Kingdom rush klon men ikke så god.
Jeg kan ikke bestå niveau 19
Hero obramba kralj Strateške igre xyfp
Jeg fuldfører alle niveauer, men næste niveau kommer ikke. 75 er sidst
trist eller glad...
Jeg har spillet dette spil i 15 timers gameplay, og jeg kan sige, at appannonceringsmuligheden ikke fungerer, er meget frustrerende og tvinger spillere til at købe diamanter i deres butik. Det er svært at komme videre på højere niveau begrænset af tårn- og helteopgraderinger. Skuffende præstation fra udviklere på trods af, at spillere klagede over, at annoncemuligheden ikke virker, og der ikke bliver foretaget nogen handling. Godt spil med dårlige udviklere.
98% fantastisk.Et par fejl at bemærke; Nogle gange vil spillet genoptages efter pause, men du er ikke i stand til at lægge nye tårne på banen. Og af og til vil nye monsterbemærkninger gøre det samme.
Grafikken er dårlig.. Så dårlig
Jeg kan ikke ændre lejesoldaten. Ret venligst fejlen. Min enhed er nokia 8.
FANTASTISK SPIL JEG VIL VENTE PÅ NÆSTE OPDATERING
Niveau 20 er umuligt
Bedre fra andre apps
Jeg elsker denne app
Jeg vil give 3 stjerner, fordi jeg ikke kan se annoncer for diamant. .. Venligst fix det. Giv derefter udvidet niveauet af helte gør niveau 15 eller 20 tak!! Tilføj derefter tårnet tak admin
भुरती spil
Meget sjovt
Det var fantastisk
Jeg har ledt efter denne type spil i et stykke tid, og nu har jeg fundet et godt et. Dette spil har et godt gameplay og grafik. Du kan opgradere dine tårne, helte, færdigheder og paratropper. Kortene er meget gode, men nogle af dem er umulige at vinde i hård tilstand, medmindre dine helte eller tårne er godt opgraderet. De daglige gaver er meget hjælpsomme, og uendelighedstilstanden er meget sjov, som har nogle rigtig gode præmier. Men du kan desværre ikke sætte spillet på pause og spille på samme tid.
Meget svært at spille
Masser af sjovt interessant spil
det er et godt spil, stressaflastning for mig..
det er så sådan
Virkelig godt spil, men heltekontrol er ikke fantastisk.
Jeg spiller det på Facebook og downloader det, og det er meget godt 👍 👌
Hero Defense King : TD Strategy bft
Meget sjovt spil.
MEGET HÅRDT SELV VED LAVT NIVEAU
Pangit
Det er kun et rip off af Kingdom Rush-serien, men ikke så god.
Fantastisk inaktivt spil. Velafbalancerede ressourcer i modsætning til spil, der tvinger dig til at købe i den virkelige valuta 💲. Dette spil er fantastisk, hvis du kan lide at planlægge, udnytte og bruge dit hoved.
Har brug for mere udvikling og grafiske forbedringer. Men det er et fantastisk spil
Vær venlig. Lav ny. version
Så langt så godt!!
Spil godt for at være ærlig, men den seneste patch-opdatering har ødelagt balancen om, at det nu er for svært. Det bevirkede alle lvls af spillet ændringerne til htipoints danage osv. Det nu indhold engang kunne ikke længere. På grund af opdatering, der ødelægger tingene, er jeg blevet ændret til én stjerne.
Meget god 1 af de bedste, jeg har spillet