Post by teobubbbellfimo on Feb 24, 2022 0:54:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Little Big Snake ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Little Big Snake IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Little Big Snake 2022 version ▞▞▞
Det är enkelt men roligt. Det är därför jag betygsätter det här spelet med fem stjärnor.
Little Big Snake Казуальные rhqw
Kan bara inte logga in med någonting. Facebook, Google, E-post, det ger oss autentiseringsfel. Min son är riktigt ledsen, han kan inte komma tillbaka till kontot.
Det här är ett bra spel men behöver lite arbete. Varje gång jag dör måste jag stänga appen och börja om. Annars är det ett riktigt coolt spel. Om jag ska betala för det borde det fungera varje gång.
Spelet är bra men reklam är för mycket.
Jag gillar att spela det här spelet men huvudproblemet är att när jag klickar på play-knappen kommer det plötsligt tillbaka från huvudmenyn. Vänligen fixa det! Tack.
Enspelarspel... Jag har aldrig stött på en annan spelare i någon lobby. Att komma in i topp 3 är en no brainer eftersom alla andra 499 ormar bredvid mig är bots. Det här är bara ett spel som får dig att titta på tillägg. Slither dot io är mycket svårare för där har du riktiga människor.
Spelet är roligt, men tilläggen är för långa..
Bra spel för att fördriva tiden, du kommer att få ont i tummarna snart 😁
Spelet släpar alltid när en grupp på fem vänner är där så öka serverutrymmet för bättre upplevelse och öka livet för betalade medlemmar och ormen bör börja från den döda platsen. Snälla recension om detta
Kan bli ett roligt spel om de fixar LAGGGG. VIP-spelarna har säkert inga problem att snurra runt och döda alla.
Det är omöjligt att nå nivån prinsen inom 14 dagar utan att spendera pengar på spel, speciellt när jag nådde märkesnivå två gånger och appen. kastar mig tillbaka till nybörjare båda gångerna på 12 dagar båda gångerna. Scam spel! Falsk och vilseledande marknadsföring av spel.
Det är bättre att spela på stationär eller bärbar dator. Appen är superlångsam, jag har 1 bra spel av 10. Vanligtvis släpar och missar, även om andra appar och spel fungerar bra. Annonserna laddas snabbare än själva spelet.
v bra spel jag gillade att spela men versionen i datorn är bättre jag spelar den här meningen ett år och efter att jag såg en dag i datorn att vi kan ladda ner det här spelet i mobilen så jag laddade ner och raderade i nästa ögonblick eftersom kontrollerna av snake är bättre i datorn är det ett av de bästa spel jag någonsin spelat så gör en uppdatering där kontrollerna kan bli bättre mitt problem är att mitt finger kommer framför ormen så jag kan inte se något om det finns joystick det skulle vara lättare att kontrollera
FaceApp Pro MOD APK [5.1.0.1] Vattenstämpel borttagen ...
Beroendeframkallande
Varför betalar jag riktiga pengar för ett år långt VIP, jag fortsätter att spendera riktiga pengar på vissa specialerbjudanden och jag ser hela tiden nya skins i spelet, men de finns inte på min lista? Det här är inte rättvist🤔😐☹️ Jag skulle vilja att du fixar det där det inte finns mer lagg, lägg till några nya kartor och arenor, lägg till en ny spelsektion där du kan ha en show mellan två spelare eller något liknande istället för bara att slå sig ihop. Jag skulle också vilja se fler legendariska skal läggas till och fler skinn som lyser upp, blinkar eller har spikar.
Det här spelet är varierande men det här spelet är så många annonser annonser inga problem men det här spelet visar sexuella annonser detta är ett största problem detta spel eftersom det här spelet spelar min syster och avry vän och bror snälla ta bort sexuella annonser
Så många tillägg förstör verkligen spelet
För mycket serverfel. Fastnade mest på att ladda sidan. Vänligen åtgärda problemet så ger jag 5 stjärnor
Det här spelet är fantastiskt, jag skulle verkligen rekommendera det till andra som vill spela nya spel
Det är så roligt att detta blev mitt favoritspel på 5 minuter
Lille stora orm 👌👌👌👌👌👌bra jobbat ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌛🌛
Många gånger när jag försöker återuppliva ormen genom att titta på annonsen.Skärmen skulle frysa och även om jag fortfarande kunde flytta ormen efter återupplivandet, täcktes hela skärmen av den föregående skärmen. Försök att fixa det.. Jag gillar verkligen det här spelet..
Ja det här spelet är trevligt 👏 men någon gång fastnar det emellan och börjar spela av sig själv utan min kontroll...... .. Bara det.... Och vila att berätta om detta är ett trevligt spel 😌😌
Sämsta spelet, det är superfördröjning varje gång din orm blir större och det finns så många annonser...
Det här spelet är väldigt bra och det här spelet är väldigt roligt. Jag gillar det här spelet väldigt mycket. ❤️
Crazy Kick! Аркади toq
Mycket mycket dåligt, när jag förlorar spelet visas annonsen. Få små brev de visar annons och annons.. Varför de visar många annonser..
Annonserna distraherade mig, varje gång jag dör kom annonserna ut, varje gång!
Jag laddade ner spelet och 2 timmar senare fortsätter spelet att be om uppdatering och spelet öppnas inte och inga uppdateringar tillgängliga
Spelkontrollerna är ok men efter ett tag blir spelet mycket laggy och långsam respons.
Jag gillade inte den nya uppdateringen. Det minskar poängtavlan till 5. Jag använder bara höger joystick Jag försökte till och med använda Tap&Go-funktionen och det var mer glitchy än jag förväntade mig. Och det krymper kartan. Vänligen fixa detta.
Ljudeffekterna är så coola + rörelserna är väldigt mjuka. Och jag kan inte ignorera det faktum att du kan spela det med dina vänner. Men jag önskar att vi kunde ha fler fria skinn. Sammantaget tycker jag att det här spelet är ganska knepigt♡
Avinstallerar eftersom många annonser
Uppdatera redan spelet och ge oss nya skal! Du är så långsam med att ge oss nya skinn och trodde till och med att jag är en VIP-spelare, jag är väldigt trött på att spela alla gamla skins, och jag har dem alla inklusive de legendariska, så tänk vilka icke-VIP-spelare skulle kännas. Om det fortsätter så kommer jag att avbryta min VIP och radera spelet. En sak till, gör en officiell Facebook-sida och kommunicera med spelarna, det hjälper mycket när vi känner att du kan höra oss och snälla uppdatera!!!
För många giltches och buggar inför idag med senaste uppdateringen Jag vet inte varför spelet har så många problem idag.
Snake io 2
IK Multimedia iRig Stomp I/O - Thomann
Little Big Snake Казуальные mhif
Utforska senaste videor från hashtaggar: #bigsnake, #snake, #bigsnakes, #big_snake, #bigsnakechallenge, #big_snake_, #_big_snake, #littlebigsnake,
#littlebigsnakegame visit for more... - Little Big Snake - Facebook
Jag laddade ner det och provade eftersom mina föräldrar också spelar detta men det verkar alltid vara fördröjning, vi upplevde fördröjningsproblem nästan varje dag, vänligen fixa. Tack!
Det är ok, såg några människor leka flera ormar och kan korsa varandra. Annars är det okej.
Roligt spel. Älskar co-op. Men den fryser och jag måste stänga den mycket.
Stöt alltid på dålig anslutning i Play With Friend-läget, när den väl återanslutits tappade den kontrollen och dödades. Byt redan till lägsta pingserver. Inga problem för normalt spelläge.
När du spelar finns det ibland döda ormar eller kan vara osynliga en gång. Det är väldigt irriterande när vi dör på grund av denna osynliga orm. Vänligen fixa felet.
Det här är definitivt ett bra spel. Kan inte klaga alls.
Little Big Snake - Ladda ner gratis för Android - Veadug
För mycket annonser så irriterande om man inte är vip🙄
Varje sekund visar din spelserver fel att inte spela spel på grund av servern du måste göra något med din server om det kommer att fortsätta du kommer att förlora dina användare du kan förlora ditt spel trp fixa ditt serverproblem ASAP jag kommer för din trp tack för min komplimang.
Little Big Snake 休閒 dhpw
Kul men repetitivt, kontrollerna är ehh, grafiken är bra. Det är allt.