Post by teobubbbellfimo on Feb 24, 2022 1:10:05 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Will it Crush? ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Will it Crush? IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ möjliggör fusk ▞▞▞
▞▞▞ Will it Crush? 2022 version ▞▞▞
Flower Zombie War Стратегии mkt
Falsk reklam på andra appar som ett tillägg och inte bara ser du tillägg för detta spel, du ser ÄNNU FLERA annonser medan du spelar spelet.
Det är bra men det är ett inaktivt spel. Idle-spel har något du kan klicka på för att ge pengar.Exempel: Cookieklicker har en cookie. Edit: Pärlorna ÄR 3D SÅ SNYGGA👌Edit 2:tbh att göra kuberna i 3D kommer förmodligen inte att se bra ut 😅 🤣Edit 3:Om du vill lägga till en sak kan du trycka på så byter jag till 5-stjärnigt. Även bonusen som dyker upp räknas inte men de flesta inaktiva spel har den 2.
Jag älskar det här spelet jag spelar i minst 13 timmar om dagen
Legendariskt spel men för sent😂
Bra spel men efter ett tag blir det RIKTIGT tråkigt.
Roligt spel, tills en oändlig ström av annonser förstör det. Nivå upp? Ad. Få en bonus? Ad. Spela i några minuter? Ad. Det tvingar dig också att göra ett av två val: 1) betala annonsfritt eller 2) avinstallera. Var smart, skippa den här.
Ärlig recension? Spelet är ganska roligt under de första 2 sekunderna. Sedan går du upp i nivå, väljer att inte dubbla så att du inte slösar tid på annonserna, sedan BAM! ger dig en annons. Det kanske bara händer då och då? NEJ! allt du går upp i nivå. AD. AD. AD. Snabb avinstallation. GG.
Will it Crush? Simulacije wryq
Det här spelet är fantastiskt men jag ger det 3 stjärnor på grund av överflöd av annonser kan det inte ens ge mig tid att göra någonting, stäng bara av ditt internet så kommer det att gå bra. >
Till alla som säger att det finns för många annonser, ställ bara din telefon i flygplansläge
Spelet spammar dig bara med konstanta annonser under normalt spelande.
När den presenteras med alternativet att samla in, eller samla in dubbelt genom att titta på en annons, tvångsvisas annonsen oavsett vilket alternativ som valts. Game force visade 5 annonser inom 10 minuter efter spelning eftersom dessa "valfria" bonusannonser visas för varje enskild nivå upp.
Det är ett okej spel. Fast det blir snabbt tråkigt. Om du inte gillar annonserna är det bara att stänga av ditt internet, de leker inte med det.
Ganska bra massor av tillägg men jag har inget emot det
Det här spelet är fantastiskt och verkligen beroendeframkallande, och när du är borta samlas det ihop medan du är borta! 5-stjärnigt helt klart
började ok men tog i app köp inga tillägg och ändå har oändliga lägger slöseri med tid
bra, smidig och lättspelad
Så inihelvete med tillägger
Det är riktigt roligt och jobbigt men kan bli tråkigt
Det är jättekul
Ge mig inte alternativet att inte titta på en annons för att dubbla min belöning om du bara ska tvinga mig att titta på en ändå.
Mycket beroendeframkallande, men annonserna. Det finns så många annonser, men du kan undvika dem genom att göra dig helt och hållet och inga irriterande annonser som 80% kan inte hoppa över. Jag rekommenderar det här mycket!
Det var kul i början men sedan efter några timmar blev det tråkigt. Inget händer du bara krossar rutor. Du vinner ingenting du får ingenting bara Crush
3/5 eftersom spelet frågar dig om du vill se annonser eller inte, om du inte trycker mer än 3 gånger så börjar det spela ändå, oavsett ditt svar.
Spelet kommer att tvinga på dig annonser även när du väljer det mindre alternativet (icke-annons) varje gång. Cash Grab scumbag dev.
Jag kan inte ens gå in i appen, den kraschar bara så fort jag klickar på den.
95 % annonser, 5 % ganeplay.
Det använde all min data och var väldigt irriterande
Mycket bra spel jag rekommenderar det
Man måste glo på 30-sekundersreklamer KONSTANT
Will it Crush? სიმულაცია jib
För många tvångsannonser
Rolig tidsfördriv
Jag gillar den här lilla tidsdödaren..synd att den är död
10/10 annonssimulator. Det förkrossande minispelet är en trevlig bonus, antar jag
Det finns alldeles för många tillägg i spelet, tilläggen förstör spelet totalt och jag funderar på att ta bort det. Tilläggen är så dåliga att jag var tvungen att ge det tre stjärnor, annars skulle jag betygsätta det fem
Will it Crush? הדמיה dpep
Jag kan inte komma in på spelet
Inte det sämsta spelet, men det är helt klart bara ett rapp. Du får hundratals tillägg bara om du spelar det i kanske 10 minuter, till och med att hävda saker du tjänar ger dig ett tillägg, om det inte var för tilläggen skulle jag säga att det var ett bra spel.
Will it Crush? Simulator lgv
Verkar vara ett roligt spel ett tag, men det som dödar det är mängden annonser du kommer att titta på. Även när du får "icke-annons"-bonusen är du fortfarande tvungen att titta på en annons. När du går vidare kommer du att vilja använda boosters. Att aktivera en kräver att du tittar på en 30 sekunder lång annons varje gång. Och det finns en ihållande annons längst ner hela tiden. Du tittar i princip på annonser hela tiden du spenderar på att "spela".
Jag älskar appen men den har många annonser